• به سایت خود ، در به دست آوردن نتایج کمک کنید

 به دست آوردن نتایج بازاریابی آنلاین با Ad Words به مردم دررسیدن به وب‌سایت شما کمک می‌کند، اما برای بهترین نتایج نیاز به طراحی یک وب‌سایت برای تشویق مردم به سمت کسب‌وکارتان دارید. اگر می‌خواهید مشتریان بالقوه را به مشتریانی تبدیل کنید که پول آور باشند، وجود یک وب‌سایت که به‌سادگی بتوان در آن گشت زد، ضروری است.

  • وب‌سایت خود را طراحی کنید
  • اطلاعات مهمی را در بالای صفحات قرار دهید

برای بازدیدکننده‌های خود، یافتن محتوای مهم را تسهیل بخشید. مطمئن شوید که وقتی به صفحه رسیدید بلافاصله صفحه ظاهر شود و آن‌ها نیاز به بالا و پایین بردن لغزاننده برای دیدن صفحه نداشته باشند.

  • بفهمید که وب‌سایت شما چه تصاویر ویدئوهای ویژه‌ای دارد

رسانة دیداری‌ای همچون تصاویر، ویدئوها یا گرافیک‌ها برای مشتریان جذاب‌اند و راهی مؤثر برای تعامل آن‌ها با کسب‌وکار شما هستند. اما در این کار زیاده‌روی نکنید. وجود تعداد زیادی رسانه و تصویر موجب می‌شود وب ‌سایت شما با کندی بارگذاری شود. شما که نمی‌خواهید مردم قبل از اینکه اطلاعات مهم را ببینند، وب‌ سایت شما را ترک کنند.

  • در مورد صفحات کوچک‌تر فکر کنید

فقط در مورد کامپیوتر رومیزی نیست. مشتریان شما از تجهیزات دیجیتالی متفاوتی همانند تلفن‌های موبایل و تبلت ها در طول روز استفاده می‌کنند. هرچقدر صفحه کوچک‌تر باشد، یافتن چیزی که می‌خواهند مشکل می‌شود. ساخت وب‌سایتی که به‌صورت خودکار با تجهیزات کاربر تطبیق داشته باشد، بهترین راه برای تضمین این است که هرکسی که به وب‌سایت شما می‌آید چیزی را می‌یابد که به دنبالش است- مهم نیست از چه دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند. ببینید که وب‌سایت شما چگونه به موبایل دوست بودن و سرعت امتیاز می‌دهد و بفهمید که چگونه آن را بهبود بخشید.

  • گردش را ساده کنید

سایت خود را به‌صورت پاکیزه، روشن و ساده نگه‌دارید:

تعداد لینک‌های بررسی را محدود کنید

از استفاده از پنجره‌های زبرین[۱] یا سایر ویژگی‌هایی که می‌تواند با مرور بر روی وب‌سایت شما ایجاد دخالت داشته باشد، اجتناب کنید.

مطمئن شوید که وب‌سایت شما چقدر سریع بارگذاری می‌شود تا مردم قبل از آنکه به آنجا برسند، گزینة Back را نزده باشند.

  • نوشتن کپی

از سرتیتر صاف و چشم‌گیر استفاده کنید

داشتن سرتیتر متمایز بر روی وب‌سایت، جهت کمک به مشتریان برای داشتن سریع اینکه در مکان مناسبی هستند، ضروری است. این امر آن‌ها را در طولانی‌تر ماندن در وب‌سایت و درنهایت بهره‌مندی از عملی که برای شما ارزشمند باشد، تشویق می‌کند.

  • فهرستی از مزایایی که محصولات و خدمات برای مشتری ارائه خواهند کرد، تهیه کنید

وقتی به سایت خود می‌آیید، می‌خواهید مطمئن شوید که همین‌الان چرا آن‌ها باید بمانند. مطمئن شوید مزایا قابل‌ردیابی  هستند و خواندن آن‌ها ساده است؛ نقاط گلوله‌ای[۲] راهی مناسب برای انجام این کار هستند.

  • لینک‌های سریعی به اطلاعات بیشتر ایجاد کنید

وجود لینک‌هایی به اطلاعات بیشتر برای مشتریان در مورد محصول تبلیغ‌شده که می‌خواهند، کار را ساده می‌کند. مثلاً یک لینک بیشتر بیاموزید.

  • یک تماس تلفنی قرار دهید

وقتی در مورد اعمالی که می‌خواهید افراد بر روی وب‌سایتتان انجام دهند شفاف باشید، بازدیدکننده‌ها با احتمال بیشتری واقعاً این کار را می‌کنند و برای شما کسب‌وکاری که می‌خواهید را به ارمغان می‌آورند.

  • ایجاد روابط مشتری

 

  • با مشتریان اعتماد ایجاد کنید

دست‌یابی افراد را به شما به صورتی عالی فراهم کنید تا شفافیت را با مشتریان بالقوه ساده کنید. اشتراک‌گذاری باز اطلاعات مرتبط با کسب‌وکارتان و بیان شفاف چیزی که انجام می‌دهید، ایدة خوبی است. و اگر برای مشتریان اطلاعات فردی را درخواست کنید، واضح می‌شود که چرا به دنبال آن هستید و با آنچه خواهید کرد.

  • اعتماد مشتریان خود را در کسب‌وکار خود تقویت کنید

حتی می‌توانید با مشتریان خود اعتماد بیشتری را با قرار دادن توصیفات مشتری

یا بررسی شخص ثالث در مورد کسب‌وکارتان ایجاد کنید. و اگر تبلیغات را بر روی

وب‌سایت خود اجرا می‌کنید، مطمئن شوید که بین تبلیغات و لینک‌های

حمایت‌شده از باقی ماندة محتوای وب‌سایت خود تمایز قائل شده‌اید.

وقتی یک وب‌سایت بزرگ آماده اجرا دارید، Ad Words می‌تواند

به مشتریان درست دریافتن وب‌سایت و اتخاذ عمل کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 4 =

Call Now Button