تبلیغات گوگل برای هتل

تبلیغات گوگل برای هتل ها یک سرویس جدید در گوگل ادز است که به رشد کسب و کار ها از طریق این نوع از تبلیغات کلیکی در درنیای دیجیتال مارکتینگ کمک میکند. پیشتر نحوه راه اندازی سرویس گوگل هتل ادز را برای شما معرفی کرده ایم. در این مطلب با جزئیات بیشتری از نحوه تبلیغ هتل در گوگل آشنا خواهیم شد.

 

تبلیغات گوگل برای هتل ها چیست؟

تبلیغات گوگل برای هتل همه افراد حداقل یک بار قبل از سفر به دنبال اقامتگاه مناسب در گوگل میگردند. عجیب نیست؛ گوگل بزرگترین موتور جستجوی جهانی است و برای رسیدن به پاسخ سوالاتمان اولین گزینه در ذهن هایمان است.
تخمین زده میشود, روزانه 4و نیم میلیارد جستجو در گوگل انجام میشود. این 77 درصد از کل ترافیک جهانی است.
بی شک سایت های بزرگ برای رزرو هتل و اقامتگاه ها مانند: Booking و airbnb را میشناسید. اما سریع ترین راه جستجو در گوگل است. مشکلات فیلترینگ هم ندارند!!
برای مثال اگر کاربری در گوگل جستجو کند؛ هتل در شیراز, لیستی از اقامتگاه ها و هتل ها نمایان میشوند که اطلاعاتی مانند: نام هتل, آدرس, اطلاعات تماس, و قیمت و غیره را شامل میشوند.
گوگل انتظار دارد میزان ترافیک تبلیغات هتل نه تنها در گوگل ادز بلکه در نتیجه ارگانیک, بیشتر و بیشتر شود.
تبلیغات گوگل برای هتل

تبلیغات گوگل برای هتل

نحوه تبلیغ هتل در گوگل در موبایل

با افزایش میزان جستجوی کاربران با استفاده از تلفن همراه, گوگل به صورت مداوم در تلاش است که رضایت کاربران برای تجربه استفاده از تبلیغات هتل در گوگل را افزایش دهد. از جمله به روز رسانی های گوگل برای بهبود موتور های جستجو موارد زیر است:
  • بزرگتر شدن فونت و عکس های تبلیغات. به این دلیل که موارد کمتری را کاربران بر روی صفحه مشاهده کنند و درنتیجه صاحبان سایت ها و هتل ها را به رقابت برای بهبود و اول بودن در SERP دعوت میکند.
  • استفاده از لایه های بزرگتر از گذشته برای قیمت ها. در نتیجه مکان بیشتری برای نشان دادن تخفیفات خواهید داشت. از طرفی کاربران نیز میتوانند براساس تخفیفات یا خدمات متفاوت, قیمت های متفاوتی نیز ببینند.
  • اضافه شدن یک نوار ابزار در بالای صفحه که حتی کاربران با اسکرول کردن صفحات این ابزار ثابت میماند. در نتیجه تجربه کاربران با استفاده از فیلتر های موجود بهبود پیدا میکند.
  • از طرفی کاربران میتوانند با استفاده از این ابزار انتخاب کنند
  • که هتل ها را به صورت یک لیست مشاهده کنند
  • یا بر روی نقشه. این میزان دسترسی و راحتی برای کاربران لذت بخش نیست؟؟!!

اهمیت تبلیغات گوگل برای هتل ها

طبق آمار گوگل, 60 در صدر از گردشگران و 55 درصد از مسافران برای مقاصد کاری توسط گوگل اقامتگاه خود را رزرو کرده اند. ترافیک بالاییست مگه نه؟!!
با یک کلیک کاربران وارد صفحه پرداخت و رزرو هتل میشوند.
نبود واسطه میان مشتری و صاحبان هتل به این معنا است که صاحبان هتل ها و اقامتگاه ها به راحتی میتوانند اطلاعات مهمان خود را در اختیار داشته باشند. بنابراین میتوان برای دفعات بعد آنها را به هتل خود دعوت کنند و بار ها تبلیغات خود را نشان آنها دهند. از طرفی میتوان بازخورد خدمات را آنها گرفت و برای بهبود کسب و کار خود از نظرات و انتقاد های آنها استفاده کرد.

جمع بندی

تبلیغات گوگل برای هتل ها این امکان را به کاربران میدهد که خدمات و قیمت ها را مقایسه کنند. بنابراین هتل یا اقامتگاه ها مخاطبان خاص خود را براساس نوع خدمات و قیمت ها دریافت میکنند. گوگل هتل ادز یک سرویس بر روی پلتفرم گوگل ادز است که توسط آژانس های دیجیتال مارکتینگ مانند وطن ادز انجام میشوند. اگر میخواهید یک هتل یا اقامتگاه پر طرفدار داشته باشید همین حالا با تیم تخصصی تبلیغات آنلاین وطن ادز تماس بگیرید. 02188961702

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 5 =

Call Now Button