تبلیغات شما در گوگل کجا می‌تواند نشان داده شود  

تبلیغات شما

تبلیغات

تبلیغات شما در گوگل زمانی که شما با AdWords تبلیغات انجام می‌دهید، تبلیغات شما می‌تواند در مکان‌های مختلفی در وب ظاهر شوند که بستگی به موارد زیر دارد: (۱) شما تبلیغات خود را چگونه هدف‌گیری کرده‌اید؟ (۲) چه کسانی را برای نمایش تبلیغات به آنها انتخاب کرده‌اید؟ و (۳) نوع تبلیغاتی که ایجاد کرده‌اید.

تبلیغات شما در گوگل این مقاله بیان می‌کند که تبلیغات  در چه جاهایی می‌تواند نمایش داده شوند و چه کسانی می‌توانند تبلیغات را مشاهده کنند.

 

در جستجوی گوگل و دیگر سایت‌های جستجو

تبلیغات شما در گوگل می‌تواند در زمانی که مردم به دنبال محصول یا سرویس ارائه شده توسط شما هستند، در گوگل نشان داده شود. وقتی شما تبلیغات خود را ایجاد می‌کنید، شما یک مجموعه از کلمات کلیدی را انتخاب می‌نمایید (کلمات یا عباراتی که تبلیغات را برای نمایش اجرا می‌کنند).

سپس زمانی که مردم با استفاده از کلمات یا عباراتی که شما انتخاب کرده‌اید جستجو را انجام می‌دهند، تبلیغات متنی شما می‌تواند در کنار یا بالای نتایج جستجو نمایش داده شوند.

  • سایت‌های جستجوی گوگل: تبلیغات می‌توانند بالا یا پایین نتایج جستجو در سایت جستجوی گوگل نشان داده شوند. آنها می‌توانند در کنار، بالا یا پایین نتایج جستجو در Google Play، Google Shopping و Google Maps (شامل اپلیکیشن تلفن همراه Maps) نشان داده شوند.
  • 2017-05-19_13-27-21
  • شرکای جستجوی گوگل: تبلیغات می‌توانند همراه با نتایج جستجو روی وب‌سایت‌های شرکای جستجوی (یعنی شرکایی که خدمات جستجو در وب ارائه می‌دهند) گوگل نشان داده شوند. برای تبلیغات متنی، شرکای جستجو شامل صدها وب‌سایت غیر گوگلی و همچنین Google Video و دیگر سایت‌های گوگل هستند.

 

روی وب‌سایت‌هایی که مشتریان شما از آنها بازدید می‌کنند

شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که تبلیغات در زمان مرور وب به مردم نمایش داده شود. تبلیغات متنی، تصویری و ویدئویی می‌توانند در شبکه‌ی نمایش گوگل نشان داده شوند.

 

شبکه‌ی نمایش یک مجموعه از وب‌سایت‌ها (شامل وب‌سایت‌های خاص گوگل مانند Google Finance، Gmail، Blogger و YouTube) است که تبلیغات AdWords را نشان می‌دهند. این شبکه همچنین شامل سایت‌ها و اپلیکیشن‌های تلفن همراه نیز است.2017-05-19_13-27-45

اگر شما یک تبلیغات AdWords را روی سایت‌های خبری یا در حساب کاربری Gmail خود مشاهده کرده‌اید و متعجب شده‌اید که چگونه این تبلیغات درآنجا ظاهر شده است، حال دلیل آن را می‌دانید: وب‌سایت‌هایی مانند این‌ها بخشی از شبکه‌ی نمایش گوگل هستند.

تبلیغات می‌توانند بر اساس روش‌های هدف‌گیری انتخابی شما روی وب‌سایت‌ها ظاهر شوند. چندین روش برای هدف‌گیری تبلیغات  روی شبکه‌ی نمایش وجود دارد:

  • انتخاب کلمات کلیدی و عناوین مرتبط با آنچه شما ارائه می‌دهید
  • انتخاب وب‌سایت‌ها یا صفحات وب خاص
  • انتخاب مخاطبان خاص بر اساس علایق آنها، جمیعت شناسی آنها یا اینکه آیا آنها قبلا وب‌سایت شما را مشاهده کرده‌اند.

 

روی دستگاه‌های مختلف

شما می‌توانید تبلیغات خود را در زمانی که مردم جستجو می‌کنند یا وب‌‌سایت‌هایی را بازدید می‌کنند نشان دهید:

  • تبلیغات متنی شما می‌تواند در زمانی که مردم از روی تبلت‌ها
  • یا دستگاه‌های تلفن‌ همراه در گوگل جستجو می‌کنند، نمایش داده شوند.
  • تبلیغات متنی، تصویری و ویدئویی شما می‌تواند در زمانی که مردم از
  • روی دستگاه‌های همراه پیشرفته مانند IPhones، دستگاه‌های آندروید
  • یا تبلت‌ها از وب‌سایت‌های شبکه‌ی نمایش گوگل بازدید می‌کنند، نمایش داده شود.
  • تبلیغات  همچنین می‌توانند روی اپلیکیشن‌های همراه نشان داده شوند
  • که این اپلیکیشن‌ها بخشی از شبکه‌ی نمایش ما هستند.

در مکان‌ها و به زبان‌های انتخابی

اگر شما تبلیغات متنی داشته باشید، می‌توانید انتخاب کنید که آنها را به مشتریان کل کشور نشان دهید یا به مشتریان یک مکان خاص جغرافیایی و حتی می‌توانید انتخاب کنید که تبلیغات را به مشتریانی نمایش دهید که از نام مکان‌ها در جستجوهای خود استفاده می‌کنند.2017-05-19_13-28-06

برای دستیابی بهتر به مشتریان بالقوه‌ی خود، شما همچنین می‌توانید

کمپین‌های خود را به زبان‌هایی که آنها صحبت می‌کنند هدف‌گیری نمایید.

اگر مشتریان شما به چند زبان صحبت می‌کنند، شما می‌توانید کمپین‌های

مجزایی برای مدیریت تبلیغات و کلمات کلیدی برای هر یک از زبان‌ها ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 5 =

Call Now Button